از من که چیزی کم نمی شود...


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

سمی نوشت:

 

خب که چی؟!!!

 

اسمم را پاک کردی ، یادم را چه می کنی؟!

 

یادم را پاک کنی ، عشقم را چه می کنی؟!

 

اصلا همه را پاک کن ...

 

هر آنچه از من داری...

 

از من که چیزی کم نمی شود...

 

فقط بگو با وجدانت چه می کنی؟!

 

شاید...؟!

 

نکند آن را هم پاک کرده ای ؟!!!

 

نه شدنی نیست...

 

نمی توانی آنچه رانداشتی پاک کنی...

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:07---8 آبان 1390
عاشق خودتو نوشته هاتم

این آقا محمد کجاست ببینه گل من چه عاشقانه و صادقانه براش نوشته
پاسخ:سلام عزیزم مرسی که میای و میخونی نفس ، نظرات واسم یه دنیا ارزش داره و کلی انرژی میگیرم،دوست دارم


jazireyeman
ساعت16:22---7 آبان 1390
سلام گلم.خوبی ؟نمک رو زخمم پاشوندی با وبلاگت. من یه نفرو به اسمه محمد خیلی دوست دارم اما نمی دونه.4سال گذشت هنوز نفهمیده.بااینکه هر روزهمدیگرو می بینیم.من لینکت می کنم خواستی لینکم کن.منتظرتمپاسخ: سلام دوست عزیزم مرسی که بهم سر زدی. به نظر من ندونه بهتره،بدونه واست ناز میکنه من و تو 2تا فرق اساسی داریم،اول اینکه محمد من میدونه دوسش دارم دوم اینکه من هر روز نمی بینمش واسه همین 2تا دلیل از ته دل میگم کاش من جای تو بودم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت 15:29 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com